E-COMMERCE SUCCES IN EEN DIGITALE WERELD

Het is 2017, dus dat betekent dat we nog maar 3 jaar te gaan hebben tot 2020: het jaar waarover Forrester Research voorspelde dat B2B-sales via e-commerce de grens van 1 biljoen euro zou passeren. Maar die sterk groeiende omzet is niet de enige belangrijke verandering die momenteel gaande is in de online B2B sales.

De klantbeleving zal in 2020 als belangrijkste merkeigenschap worden beschouwd. Het gedrag van de klanten is in de laatste jaren sterk veranderd door de opkomst van digitale kanalen. Om voorop te blijven lopen, is het belangrijk te weten wat de nieuwe standaarden zijn van B2B e-commerce en hoe uw online saleskanaal en strategie hieraan kunnen voldoen.

Lees u met deze gratis e-commerce kenniscyclus van Prodware en Sana Commerce helemaal bij. Schrijf u hieronder in en ontvang vrijblijvend elke week één email, gedurende vier weken, waarmee u zich stap voor stap informeert over thema’s als digitale transformatie, consumerization, omnichannel en single-stack e-commerce.

Kenniscyclus e-commerce succes
Met de kenniscyclus:
  • Leert u waarom geïntegreerde e-commerce een absolute must is in uw digitale transformatie.
  • Ontdekt u wat klanten kijkend naar 2020 verwachten van uw B2B webstore.
  • Ondervindt u welke voordelen omnichannel voor B2B biedt.
  • Leert u van best practices die single-stack (geïntegreerde) e-commerce inzetten voor succes.
Lees u helemaal bij met de e-commerce succes kenniscyclus van Prodware en Sana Commerce.
Schrijf u hiernaast gratis in!

Klant Testimonial: Coulisse

Om haar voorsprong als sterk dynamisch en innovatieve organisatie te houden, transformeert Coulisse graag mee in de digitale wereld. De rol van ICT wordt steeds belangrijker. Door automatisering kan Coulisse haar wereldwijde groei opvangen. Het helpt hen bij het stroomlijnen van processen en het behouden van 100% klantfocus.