Microsoft Dynamics 365 for Customer Insights

Dynamics 365 for Customer Insights transformeert uw klantgegevens naar intelligente inzichten waarop actie ondernomen kan worden.

Dynamics 365 for Customer Insights stelt u in staat om:

  • Slimmere klantinzichten te realiseren
  • Een betere klantervaring te leveren
  • De productiviteit te verhogen
dynamics-for-customer-insights

“Met Microsoft Dynamics 365 for Customer Insights zetten wij onze data om naar verrassende nieuwe inzichten en kunnen we onszelf een echte data driven organisatie noemen. Door rapportages te automatiseren besparen we per dag tot wel een uur aan tijd aan handmatige handelingen en verminderen we de foutgevoeligheid.”

Download: Factsheet Microsoft Dynamics 365 for Customer Insights

Download deze Factsheet en ontdek meer over:

  • Klantinzicht verkrijgen
  • Visualisaties creëren 
  • Klanten binden
  • Relaties monitoren
  • Intelligente targeting

Welke intelligente informatie biedt Dynamics 365 for Customer Insights?

Haal informatie uit big data met klantanalyses om beter te weten wat uw klanten willen en identificeer kansen om marketingactiviteiten gericht in te zetten.

Verzamel inzichten – Verbind uiteenlopende gegevens met elkaar voor een brede blik op uw klanten en verzamel klantinzichten en interacties op een centrale plaats.

Maak geavanceerde visualisaties om het klantcontact en gebruikerstraject te illustreren via een gebruiksvriendelijk dashboard.

hoe-levert-dynamics-365-for-customer-insights-een-betere-klantervaring

Hoe levert Dynamics 365 for Customer Insights een betere klantervaring?

Verhoog de betrokkenheid via intelligente klantanalyses – Geef uw medewerkers relevante inzichten voor beter begrip van en communicatie met klanten.

Bied gepersonaliseerde aanbiedingen en content – Analyseer demografische gegevens, aankoopgeschiedenis en interacties met uw klanten met behulp van customer intelligence en ingebouwde voorspellende analytics.

Monitor relaties – Volg interacties en versterk uw relaties. Identificeer risicoklanten snel en biedt hen effectief informatie aan.

Hoe verhoogt Dynamics 365 for Customer Insights de productiviteit?

Geef medewerkers in de eerstelijnsdienst snel toegang tot inzichten waarmee ze klanten zo goed mogelijk kunnen bedienen zonder dat hier een heel team aan dataspecialisten voor nodig is.

Bepaal doelgroepen en identificeer verborgen mogelijkheden – Laat interacties en materialen effectief aansluiten bij klantbehoeften, interesses en demografische gegevens.

Krijg iedereen binnen de organisatie op een lijn met een gebruiksvriendelijk dashboard dat is geconfigureerd voor marketing-, verkoop- en serviceteams.

Andere aan dit onderwerp gerelateerde vragen:

Prodware heeft een grote hoeveelheid vragen en antwoorden rondom Dynamics 365 voor u verzameld op deze website. Bezoek het overzicht met alle vragen wanneer u uw vraag hieronder niet terug ziet komen. Kunt u geen passend antwoord vinden? Schroom niet om uw Dynamics 365 vraag bij ons achter te laten. Wij gaan graag voor u op onderzoek uit.

questions
Contact opnemen?