Microsoft Dynamics 365 for Project Service Automation

Het bouwen van goede relaties en het onderhouden van een solide reputatie is afhankelijk van de mate waarin u uitstekende en onderscheidende ervaringen biedt.

Microsoft Dynamics 365 for Project Service Automation stelt u in staat om:

  • De binding met uw klanten te versterken
  • Consistente onderscheidende ervaringen te bieden
  • Groei te optimaliseren
dynamics-for-project-service-automation

“Wij hebben altijd gewerkt met meerdere losse systemen. Hierdoor was het lastig om de juiste strategische keuzes te maken. Met Microsoft Dynamics 365 for Project Service Automation als centrale project automatiseringstool lukt dit beter en hebben wij onze totale winstgevendheid met 35% verhoogd.”

Project service automation

Download: Whitepaper Microsoft Dynamics 365 for Project Service Automation

Het landschap voor zakelijk dienstverleners (professional services organizations, PSO’s) is veranderd. Klanten verwachten snelle reacties en de mogelijkheid om naar behoefte contact op te nemen via self-service faciliteiten. Het opbouwen van relaties en het behouden van een onderscheidend imago zijn afhankelijk van de levering van onderscheidende ervaringen. Niet alleen voor een enkel project op managementniveau, maar consistent bij elk klantcontact. Ontdek hier alles over Microsoft Dynamics 365 for PSA.

Hoe helpt Dynamics 365 met uw projectplanning?

Maak het met behulp van standaard project templates makkelijk voor salesmanagers om samen met projectmanagers werk in te schatten en te definiëren.

Realiseer voorspelbare resultaten – Visualiseer kosten, benodigde inspanning en verkoopwaarde van werk voor een geloofwaardige inschatting en planning.

Breid roostermogelijkheden uit – Gebruik de uitgebreide projectplanning- en beheermogelijkheden van Microsoft Project als aanvulling op de verkoopplanning in Dynamics 365 for Project Service Automation.

Contact Dynamics 365
Een vraag of hulp nodig om aan de slag te kunnen? Neem online contact op of bel ons op 0418 683 500.
Schrijf u in voor onze kenniscyclus: De digitale transformatie van zakelijke dienstverlening

Om écht te kunnen profiteren van de digitalisering en uw diensten te verbeteren, moeten de inrichting van uw interne organisatie en de manier van (samen)werken goed aansluiten. Ontdek in onze zesdelige kenniscyclus over Project Service Automation hoe dit helpt uw doelstellingen te behalen.

Hoe verbetert Dynamics 365 de commerciële resultaten van Professional Services?

Controle over de verkoopprocessen – Forecast winstgevendheid en prioriteer deals met behulp van een uniform verkoopdashboard waarmee u zowel product- als projectgebaseerde opportunities kan beheren.

Stel de klant centraal – Werk real-time samen met uw klanten via klantportalen en zorg dat u op een lijn zit wat betreft offertes, de scope van projecten, de planning van resources, etc.

Verbind alle gegevens met elkaar – Vanaf elk apparaat, kanaal en iedere toepassing real-time toegankelijk.

BLOG: De noodzaak van Project Service Automation

Volgens een analyse van SPI Research voor Microsoft op basis van het onderzoek ‘2016 Services Industry Maturity Benchmark’ zijn er vandaag de dag drie opvallende uitdagingen die de noodzaak van Project Service Automation voor zakelijk dienstverleners belichten. Wilt u weten welke uitdagingen? Lees dan nu onze blog!

project-service-automation
hoe-maakt-dynamics-365-tijd-en-onkostenmanagement-sneller-en-makkelijker

Hoe helpt Dynamics 365 for PSA met resource management?

Optimaliseer resourcetoewijzing en verzeker dat de juiste mensen, op de juiste projecten zitten, op het juiste moment.

Focus op maximale inzet – Integreer planning met resourcing en zorg ervoor dat consultants op basis van hun vaardigheden, beschikbaarheid en interesse maximaal worden ingezet.

Ondersteun uw consultants – Bied uw medewerkers de tools om relevante projecten te identificeren en verhoog hun baantevredenheid.

Microsoft Dynamics 365 for Project Service Automation

Download: Factsheet Microsoft Dynamics 365 for Project Service Automation

Projectmatig werkende organisaties zijn met de Microsoft Dynamics 365 for Project Service Automation in staat om alle aspecten van hun bedrijf te verbeteren en mensen, processen en technologie samen te brengen. PSA is een totaaloplossing voor het verkopen, plannen (resources), tijdig opleveren en factureren van projecten. Ontdek o.a. hoe u:

  • Gepersonaliseerde, voorspelbare en winstgevende klantervaringen realiseert
  • Projecten binnen tijd en budget oplevert
  • Vertrouwde relaties opbouwt

Hoe maakt Dynamics 365 tijd- en onkostenmanagement sneller en makkelijker?

Vereenvoudig het beheer van geschatte en gefactureerde projecttijd door taken en deliverables in agenda’s te integreren.

Bied real-time financiële inzichten aan klanten en stel hen in staat om samen te werken voor tijdige corrigerende maatregelen als gedeelde verantwoordelijkheid.

Configureer processtromen voor het tijdig en soepel invoeren van informatie, het toewijzen ervan aan klanten en het goedkeuren en bijwerken van de projectstatus via web, mobiele apps en Office 365.

hoe-helpt-dynamics-365-for-psa-met-resource-management
Andere aan dit onderwerp gerelateerde vragen:

Prodware heeft een grote hoeveelheid vragen en antwoorden rondom Dynamics 365 voor u verzameld op deze website. Bezoek het overzicht met alle vragen wanneer u uw vraag hieronder niet terug ziet komen. Kunt u geen passend antwoord vinden? Schroom niet om uw Dynamics 365 vraag bij ons achter te laten. Wij gaan graag voor u op onderzoek uit.

questions
Contact opnemen?