Microsoft Dynamics CRM

Veel organisaties zien relatiebeheer (CRM) nog altijd als een oplossing. Wij zien relatiebeheer echter als een strategie, die logisch voortvloeit uit de missie en visie van een bedrijf. CRM is onlosmakelijk verbonden met hogere klanttevredenheid en gezonde bedrijfsvoering waarbij alles draait om het vergroten van klantbinding. Klantgerichtheid is cruciaal voor lange termijn succes en voor een sterke concurrentiepositie, maar er zijn uiteraard ook korte termijn financiële doelen. Hoe krijgt u deze op één lijn?

CRM-oplossingen van Microsoft Dynamics 365

Microsoft’s strategie richting een moderne, complete bedrijfsoplossing met zakelijke apps in de cloud biedt een uitstekende basis. Microsoft Dynamics 365 bevat verschillende CRM-apps, afgestemd op uw behoeften; Sales, Marketing, Customer Service, Field Service en Project Service Automation. Elke toepassing lost echte problemen op en zorgt voor tastbare resultaten. Maar combineert u ze, dan heeft u pas echt power en mogelijkheden om uw bedrijf te transformeren.

365-wheel

CRM-oplossing voor

Sales

De sleutel tot succes op de lange termijn in deze nieuwe omgeving is het vrijmaken van verkopers, zodat zij zich kunnen focussen op het aangaan, ontwikkelen en bouwen van klantrelaties. Microsoft Dynamics 365 for Sales beheert het gehele verkoopproces en helpt uw verkopers echt anders te werken. Van prospect tot verkoopkans, offerte, bestelling en het getekende contract.

Met de CRM-oplossing Microsoft Dynamics 365 for Sales bent u in staat om:

  • Sneller te scoren door elk gesprek met de klant waardevoller en productiever te maken;
  • Met betere inzichten te vertrouwen op uw pijplijn en meer te verkopen;
  • Uw business te laten groeien;
  • Sneller te winnen;

CRM-oplossing voor

Marketing

Marketing is vandaag de dag verantwoordelijk voor een groter deel van het klanttraject dan ooit tevoren. Klanten dienen via nieuwe manieren en via nieuwe kanalen te worden benaderd. De automatisering van marketing met behulp van CRM ondersteunt dit. Houd het contact met uw klanten doeltreffend en relevant.

Met de CRM-oplossing Microsoft Dynamics 365 for Marketing helpt u om:

  • Uw klantenbase uit te bouwen en uw marketingvisie waar te maken;
  • Krachtige klantervaringen te leveren via – verschillende kanalen;
  • Geautomatiseerde en gepersonaliseerde worklows in te zetten;
  • Meer en kwalitatief betere conversies te realiseren.

CRM-oplossing voor

Customer Service

Uw dienstverlening stopt niet bij verkoop. Elk contactmoment met uw klanten is belangrijk. Om hen effectief te blijven bedienen, moet u een snelle, efficiënte en effectieve dienstverlening bieden. De CRM-oplossing Microsoft Dynamics 365 for Customer Service helpt u. Met Dynamics 365 for Customer Service kunt u de juiste antwoorden bieden, op het juiste moment, via het gewenste kanaal.

Met de CRM-oplossing voor Customer Service bent u in staat om:

  • Aan veranderde verwachtingen van klanten te voldoen;
  • Relevante en persoonlijke service te bieden;
  • Loyaliteit te verdienen;
  • Buitengewone klantervaringen te bieden;
  • Flexibel te blijven.

CRM-oplossing voor

Sales

De sleutel tot succes op de lange termijn in deze nieuwe omgeving is het vrijmaken van verkopers, zodat zij zich kunnen focussen op het aangaan, ontwikkelen en bouwen van klantrelaties. Microsoft Dynamics 365 for Sales beheert het gehele verkoopproces en helpt uw verkopers echt anders te werken. Van prospect tot verkoopkans, offerte, bestelling en het getekende contract.

Met de CRM-oplossing Microsoft Dynamics 365 for Sales bent u in staat om:

  • Sneller te scoren door elk gesprek met de klant waardevoller en productiever te maken;
  • Met betere inzichten te vertrouwen op uw pijplijn en meer te verkopen;
  • Uw business te laten groeien;
  • Sneller te winnen;

CRM-oplossing voor

Marketing

Marketing is vandaag de dag verantwoordelijk voor een groter deel van het klanttraject dan ooit tevoren. Klanten dienen via nieuwe manieren en via nieuwe kanalen te worden benaderd. De automatisering van marketing met behulp van CRM ondersteunt dit. Houd het contact met uw klanten doeltreffend en relevant.

Met de CRM-oplossing Microsoft Dynamics 365 for Marketing helpt u om:

  • Uw klantenbase uit te bouwen en uw marketingvisie waar te maken;
  • Krachtige klantervaringen te leveren via – verschillende kanalen;
  • Geautomatiseerde en gepersonaliseerde worklows in te zetten;
  • Meer en kwalitatief betere conversies te realiseren.

CRM-oplossing voor

Customer Service

Uw dienstverlening stopt niet bij verkoop. Elk contactmoment met uw klanten is belangrijk. Om hen effectief te blijven bedienen, moet u een snelle, efficiënte en effectieve dienstverlening bieden. De CRM-oplossing Microsoft Dynamics 365 for Customer Service helpt u. Met Dynamics 365 for Customer Service kunt u de juiste antwoorden bieden, op het juiste moment, via het gewenste kanaal.

Met de CRM-oplossing voor Customer Service bent u in staat om:

  • Aan veranderde verwachtingen van klanten te voldoen;
  • Relevante en persoonlijke service te bieden;
  • Loyaliteit te verdienen;
  • Buitengewone klantervaringen te bieden;
  • Flexibel te blijven.

CRM-oplossing voor

Field Service

Voor field service organisaties is het van belang om de productiviteit te verhogen, controle te hebben over marges en marktaandeel te winnen.

De CRM-oplossing Microsoft Dynamics 365 for Field Service stelt uw field service in staat om:

  • Het meeste uit hun werktijd te halen;
  • Nieuwe markten te ontdekken door een geoptimaliseerde dienstverlening aan te bieden;
  • Het meeste uit uw werktijd te halen;
  • Van reactief naar proactief te transformeren;
  • Markten te ontdekken door services aan te bieden.

CRM-oplossing voor

Project Service Automation

Eenvoudig uw medewerkers in staat stellen om in controle te zijn over hun projecten en PSA binnen Dynamics 365 inzetten bij het ondersteunen en realiseren van uw projecten, doelen en strategie.

Met de CRM-oplossing Dynamics 365 for Project Service Automation heeft u de totaaloplossing in huis om:

  • Uw projecten optimaal te beheren vanaf het voorcalculatie proces tot en met de facturatie;
  • De binding met uw klanten te versterken;
  • Consistente onderscheidende ervaringen te bieden;
  • Groei te optimaliseren.