Webinar: Advanced-Forms van onze partner Quadira

Connect, create and share your perfect Documents with Advanced-Forms

Met de softwareoplossing Advanced-Forms van onze Partner Quadira bieden wij onze klanten een oplossing waarmee u documenten eenvoudig en betaalbaar kunt opmaken, distribueren en archiveren.

Advanced-Forms is een gebruiksvriendelijke en flexibele oplossing om uw uitgaande documentenstromen (bijvoorbeeld facturen, inkooporders, offertes en transportdocumenten) eenvoudig te automatiseren direct vanuit uw ERP-omgeving.

Webinar | Advanced-Forms van onze Partner Quadira

Advanced-Forms stelt u bijvoorbeeld in staat om:

  • Facturen digitaal te versturen
  • Tijdelijke acties toe te voegen aan uw documenten
  • De taal van uw documenten aan te passen
  • Bedrijfsprocessen te automatiseren

De mogelijkheden van Advanced-Forms zijn afhankelijk van het Dynamics ERP-systeem dat u gebruikt.

Advanced Forms in de praktijk

Om u kennis te laten maken met de mogelijkheden en functionaliteiten van Advanced-Forms organiseren wij samen met Quadira op 5 juli 2018 een webinar waarin wij een aantal mogelijkheden van Advanced-Forms toelichten. Aan het eind van de webinar krijgt u de mogelijkheid om vragen te stellen. Hierdoor krijgt u een duidelijk beeld van de voordelen van Advanced-Forms voor uw organisatie.

Het webinar vindt op 5 juli plaats van 10.00 uur tot en met 10.45 uur.

Voor dit webinar hebben we twee onderwerpen gekozen waar in de praktijk veel vraag naar is:

  • Declaraties: Met behulp van de Workflows en Digital Forms in de webportal kunnen declaraties eenvoudig worden ingediend, inclusief het bijvoegen van bonnetjes en eventuele validatie door financial controller.
  • Werkinstructies toevoegen aan een productieorder en het meesturen van certificaten bij levering op Factuur: Wij laten u zien hoe Advanced-Forms u eenvoudig kan ondersteunen in maken van werkinstructies en hoe u zonder maatwerk en kostenbesparend automatisch de juiste materiaal-certificaten mee kunt leveren.

Voor wie?

Het webinar is interessant voor iedere klant die zijn uitgaande document-processen wil automatiseren en vereenvoudigen.

Bent u geïnteresseerd dan kunt u zich via onderstaand formulier inschrijven. U ontvangt van ons een bevestiging en een link waarmee u het webinar kunt volgen: